Muistoadressit

Tiesitkö että seurakunta myy muistoadresseja? Adresseja voit ostaa mm seuraavissa paikoissa: Kukkakauppa & puutarha Järvinen, Knallis, Holmströms lanthandel och Kukkapalvelu Tiarella sekä seurakuntatoimisto. Kaikkia adresseja myydään seurakuntatoimistossa, muissa paikoissa on suppeampi valikoima. Jos et pääse käymään seurakuntatoimistoon, voit myös tilata adresseja puhelimitse (02-425990, maanantai - torstai  klo 10.00 – 13). Adressit maksavat 12 euroa. Jos haluat maksaa laskulla, hintaan lisätään laskutuslisä 2 euroa (tämä koskee vain ostoja seurakuntatoimistosta). Kirjoitamme ja välitämme adressit oikeaan kirkkoon.

Seuraavia adresseja on myynnissä

Dragsfjärd:

· Dragsfjärdin kukkarahasto – Varat käytetään Dragsfjärdin hautausmaan kaunistamiseen.

· Diakonifonden i Dragsfjärd ** – Varat käytetään seurakunnan diakoniatoimintaan.

· De stupades minnesfond ** – Varat käytetään Dragsfjärdin sankarihautojen kaunistamiseen ja kunnossapitoon.

Västanfjärd:

· Blomsterfonden i Västanfjärd ** – Varat käytetään Västanfjärdin hautausmaiden kunnossapitoon, parannustöihin ja kaunistamiseen.

· Hjältegraven i Västanfjärd minnesfond ** – Varat käytetään Västanfjärdin hautausmaan sankarihautojen kunnossapitoon, parannustöihin ja kaunistamiseen.

Hiittinen:

· Blomsterfonden i Hitis ** – Varat käytetään Hiittisten kirkon ja hautausmaan kaunistamiseen. Poikkeustapauksissa voidaan varoja käyttää myös diakoniatoiminnan tarpeisiin.

Kemiö:

· Kemiön kukkarahasto – Varat käytetään Kemiön hautausmaan kaunistamiseen.

· Kemiön diakoniarahasto – Varat käytetään seurakunnan diakoniatoimintaan.

· Pro Patria, Sankarihaudan muistorahasto – Varat käytetään Kemiön sankarihautojen kaunistamiseen ja kunnossapitoon.

· Knut Lindroos minnesfond för Tjuda Pedagogi ** – Rahaston varat käytetään lasten ja nuorten stipendeiksi luovan ilmaisun aineissa.

** - vain ruotsiksi