Tukea eri elämäntilanteissa

Kun olet surullinen ja käyt läpi vaikeita elämänmuutoksia on  hyvä puhua ja käsitellä tapahtunutta ja silloin voi olla yhteydessä Kemiönsaaren seurakuntaan.

Näin saat yhteyden pappiin tai diakoniin

Ota yhteyttä seurakuntatoimistoon ja pyydä, että saat varata keskusteluajan (voit olla nimetön). Sen jälkeen pappi tai diakoni ottaa teihin yhteyttä ennen pitkää niin, että voitte sopia missä ja milloin tapaatte. Ajan saatte nopeasti, hätätilanteessa usein heti. Muuten jonain lähipäivänä. Asiasi kuuluu vain sinulle ja papille tai diakonille, meillä on vaitiolovelvollisuus. Myös suoriin puhelinnumeroihin voi soittaa:

Seurakuntatoimisto puh. 02 425990 (Palvelemme maanantaista torstaihin klo 10.00 - 13.00. Toimistolla voi myös asioida, mielellään ajanvarauksella).

Niina Mura, vt kirkkoherra puh. 044 042 5920

Karin Donner, kappalainen puh. 045 235 0499

Julia Lundstén, seurakuntapastori puh. 044 042 5922

Jesse Heinonen, seurakuntapastori puh. 040 029 0554

Annika Qwarfordt-Sahlgren, vt diakoni puh. 040 585 1706

Kirkon keskusteluapu

Kirkon keskusteluapu on sinua varten, joka kaipaat kuuntelijaa. Päivystäjät ovat kirkon vaitiolovelvollisia koulutettuja vapaaehtoisia sekä työntekijöitä. Kaikki keskusteluavun palvelut ovat käytettävissä tällä sivustolla.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nainen vihreässä takissa joka istuu laiturilla.