Koralbok

Musiikki

Kemiönsaaren seurakunnassa on rikas ja monipuolinen musiikkielämä, jota vetävät kolme kanttoria: Peter Södergård (Dragsfjärd ja Taalintehdas), Hanna-Maarit Kohtamäki (Kemiö) ja Anton Nervander (Västanfjärd ja Hiittinen).

Olet sydämellisesti tervetullut mukaan toimintaan!

Soitatko jotain instrumenttia?  Laulatko?

Seurakunnan muusikot työskentelevät mielellään kanssasi, jos haluat tulla tekemään yhdessä musiikkia.  Olet ilman muuta tervetullut jakamaan musiikintekemisen iloa ja osallistumaan omalla tavallasi eri tilanteisiin, kuten jumalanpalveluksiin, häihin, hautajaisiin ja juhliin ympäri koko saarta.

Konsertit

Haluatko pitää konsertin jossakin meidän kirkoistamme tai muissa tiloissamme? Kanttorit suunnittelevat konserttitoimintaa kolme kertaa vuodessa:  tammikuussa, toukokuussa ja syyskuussa.  Ota yhteyttä seurakunnan kanttoreihin  sähköpostilla ja   käsittelemme asiasi seuraavassa kokouksessamme.

Kemiönsaaren seurakunta kuoroineen tekee yhteistyötä Kemiönsaaren aikuisopiston kuorojen, kuten esim. Baltic Gospel Singersin kanssa.

Musiikkiohjaaja
Kemiönsaaren seurakunta