Musiikkimeditaatio ja iltamessu

Kemiön kirkko

Apostolien päivä - Herran palveluksessa

Meditaatio eli mietiskely on kuulunut kristilliseen perinteeseen alusta saakka. Kristillisellä meditaatiolla tarkoitetaan syvällistä, mietiskelevää rukousta jonka taustalla on halu päästä yhteyteen Jumalan kanssa sisimmässään ja elämässään. Rukous voi olla sanallinen tai sanaton. Rukous ei ole pelkästään pyytämistä Jumalalta, vaan hänen rakastavassa armossaan ja läsnäolossaan lepäämistä ja sillä täyttymistä.

Tervetuloa hiljentymään ja rauhoittumaan Kemiön kirkkoon apostolien päivän Raamatun tekstin äärelle. Kuulemme myös ensimmäistä kertaa keskiaikaisessa kivikirkossamme soivia äänimaljoja ja gongeja, joita meille soittavat Artemis-duo eli Arja Sinervo ja Ari Ahlgren Nokialta. Tulee olemaan hieno kokemus kuulla miten kirkkomme ottaa nämä äänet vastaan ja soi niiden kanssa! Äänet auttavat meitä keskittymään ja johdattavat rauhan tilaan. Sekä äänen että mietiskelyn hyvää tekevistä vaikutuksista on jo tutkittua tietoa.
Musiikkimeditaatio kestää n. 30min jonka jälkeen jatkamme suomenkielisellä iltamessulla (30min).
Tilaisuuteen on vapaa pääsy!
Lämpimästi tervetuloa!

Kohtamäki Hanna-Maarit, Heinonen Jesse