MIDGÅRD

Tule mukaan kesäleirille!

Biskopsö 25 - 28.6.2024

Leirillä saamme kuulla vanhat Skandinavian tarinat maailman synnystä ja rakenteesta. Saamme kuulla myytit jumaloista, alveista, kääpiöistä, jättiläisistä ja monista muista olennoisista jotka asuivat erissä maailmoissa Yggdrasil maailmanpuussa.
Valmistamme esineitä, kilpailemme, pidetään iltaohjelma, ammumme jousilla ja purjehdamme optarilla ja purjeveneellä.

Leiri on avoinna kaikille kunnan oppilaille vk:lta 3 - 6.

Leirillä yövymme teltoissa. Voit joko ottaa mukaan oman teltan, tai asua kaverin kanssa hänen teltassaan. Ohjelmat pidetään ulkona ja ateriatkin nautimme yleensä ulkona. Parista vanhan ajan asiasta täytyy selviytyä leirillä: pitää uskaltaa käyttää ulkovessaa sekä peseytyä meressä. Olisi hyvä että lapsi on tottunut nukkumaan muuallakin kuin kotona ennen kuin hänet ilmoitetaan leirille.

Mitä kaikkea me teemme leirillä?

Ensin pystytämme teltat ja tutustumme muihin leiriläisiin. Opimme tuntemaan leirialuetta, jotta tiedämme mitä voimme tehdä missäkin. Opimme myös tuntemaan oman ryhmämme ja sen päälliköt. Tämän jälkeen toiminta alkaa.
Leirillä on aikuisia johtajia Kemiönsaaren seurakunnalta sekä Taalintehtaan Meripartiosta. Leirillä on myös nuoret ryhmänjohtajat.

Aikataulu:

Lähtö tapahtuu m/s Stellalla Taalintehtaan satamalta, tiistaina 25.6. klo 12.30.
Lapset saapuvat Taalintehtaalle taksiveneillä perjantaina 28.6 iltapäivällä kello 14 jälkeen.

Ilmoittautuminen Tiistaina 4.4.2024 klo 10.00 alkaen (Rajoitetut paikat):

Klikkaamalla tätä linkkiä pääset ilmoituslomakkeelle.

Ilmoittautumisen yhteydessä kerrot lapsen nimi, ikä ja millä luokalla lapsi oli, kenen kanssa lapsi nukkuu, mahdolliset allergiat/erityisruokavalio, uintitaito. Kerro jos lapsella on joku sairaus, joka vaatii lääkkeitä. Ilmoita T-paidan koko sekä huoltajan puhelinnumero ja sähköpostiosoite. Ilmoita jos lapsen kuvia leiristä EI SAA julkaista.

Kysymykset:

Maria Manelius 0400 510937 / maria.manelius@evl.fi

Leirimaksu:

Leirimaksu on 110 € (sisaralennus -20 €)
Leirimaksu maksetaan tilille FI3124461800124618 / Dalsbruks Sjöscouter viimeistään 30.4. Maksamattomat leiripaikat siirtyvät sen jälkeen seuraavalle jonossa. Mahdollista saada alennusta, jos perheellä on rahaongelmia. Kysy!
Kirjoita viestikenttään "Biskopsö 2024" sekä osallistujan nimi.  Ilmoittatuminen on sitova. Leirimaksun saa takaisin ainoastaan, jos sairastuu.

Kaikki osallistujat saavat sähköpostitse enemmän tietoa leiristä toukokuussa.

Leirin järjestää Dalsbruks Sjöscouter ja Kemiönsaaren seurakunta

Vanha kartta midgård.